LOMAX vyrobil stotisícu garážovú bránu. Jej majiteľa zároveň obdaroval zájazdom za 100 000 Kč.

LOMAX vyrobil stotisícu garážovú bránu. Jej majiteľa zároveň obdaroval zájazdem za 100 000 Kč

Jubilejná stotisíca privátna sekčná garážová brána spoločnosti LOMAX pozná svojich majiteľov. Tí okrem nového vjazdu do garáže získali tiež poukaz na zájazd v hodnote 100 tisíc korún. Slávnostné odovzdanie poukazu prebehlo na konci júla v Bořeticích.

Spoločnosť LOMAX, ktorá je tuzemským lídrom v produkcii garážových brán, vyrobila v júli stotisícu privátnu sekčnú garážovú bránu. Dôvod k oslave pritom nemal iba LOMAX, ale aj šťastlivci, ktorí si túto jubilejnú bránu zaobstarali. Okrem úplne nového vjazdu do garáže totiž získali tiež mimoriadnu cenu - darčekový poukaz na zájazd od spoločnosti Student Agency v hodnote 100 000 Kč podľa vlastného výberu.

Slávnostné odovzdanie výhry sa konalo v utorok 23. júla v sídle spoločnosti LOMAX v jihomoravských Bořeticích, a to za účasti konateľa firmy, pána Ľuboše Dufka, ktorý výhercom poukaz slávnostne odovzdal. Rodina šťastlivcov si pritom svoj zájazd pomerne skoro vybrala a týždeň po odovzdaní poukazu už odcestovala na vysnívanú letnú dovolenku.

"Pre našu spoločnosť sa jedná o jeden z najvýznamnejších míľnikov za celkovú dobu existencie. Sme preto radi, že sme mohli tento zásadný moment spoločne osláviť a v rámci toho urobiť radosť aj našim zákazníkom, "povedal obchodný riaditeľ spoločnosti LOMAX Jan Malysz.

Od predaja žalúzií k pozícii tuzemského lídra

Pre spoločnosť LOMAX znamená stotisíca privátna sekčná garážová brána mimoriadny úspech, ktorý dosiahla po 27 rokoch existencie. "Práve v roku 1992 začala firma pod vedením pána Dufka v jednej z garáží v blízkosti súčasného sídla v Bořeticích fungovať. Postupne sa vyprofilovala na jedného z kľúčových zamestnávateľov vo svojom regióne. V roku založenia sa pritom zameriavala iba na predaj žalúzií, "doplnil Ján Malysz. Produkcia garážových brán spolu s predokennými roletami prišla na rad o štyri roky neskôr, výroba sekčného typu potom až v roku 1998. Do portfólia produktov sa potom ďalej pridali aj vonkajšie žalúzie a pred tromi rokmi aj vchodové dvere.

Aby sa sekčných garážových brán mohlo za viac ako 20 rokov vyrobiť vyše 100 000, znamenalo to v priebehu času najmä výstavbu niekoľkých výrobných hál a ich postupné rozširovanie. Aj vďaka tomu sa LOMAX postupne stal na českom trhu jednotkou v produkcii brán. Toto prvenstvo pritom drží dodnes.

K dosiahnutiu tejto méty pritom prispelo aj uvádzanie noviniek, ktoré dovtedy na trhu neboli k dostaniu. Už v roku 2000 bol LOMAX jedinou českou firmou, ktorá si panely pre sekčné brány vyrábala sama. O 2 roky neskôr potom ako úplne prvý na svete predstavil garážové brány v imitácii dreva, ktoré následne udávali trend po viac ako jedno desaťročie. V súčasnosti má LOMAX vo svojej ponuke brán celkom päť typov. Okrem sekčných sú to ďalej tiež posuvný, rolovací, dvojkrídlový alebo priemyselný variant.

IMG_8897
IMG_8897
Rozumiem
###message